Account Manager - B2B

Nå har vi en spennende mulighet i vår nyoppstartede avdeling i samarbeid med Anbudstorget, 1881 Group!

 Vi søker en Account Manager til vårt team i Oslo. Her vil du tre inn i et nyoppstartet team med erfarne selgere som jobber med store mål og visjoner for prosjektet. Høsten har vi startet med gode resultater og ser nå etter flere kolleger som kan bli med på denne spennende og utviklende reisen!

Anbudstorget er en digital formidlingstjeneste for oppdrag og anbud på nett. Vi mottar flere hundre nye anbud fra privatpersoner og bedrifter hver eneste dag. Anbudstorget videreformidler disse jobbene til profesjonelle bedrifter som overtar prosjektet. Med vår tjeneste blir jobbene gjort, og bedriftene vi samarbeider med får nye kunder, økt omsetning og god markedsføring.

Som Account manager vil du være ansvarlig for å kontakte bedrifter i spesifikke områder hvor det er høy etterspørsel etter profesjonelle fagfolk, og tilby et samarbeid med Anbudstorget for å få tilgang til oppdragene. De første 12 månedene vil du være del-ansvarlig ovenfor kunden, og dermed tjene portefølje-provisjon.

 

 Vi tilbyr:

  • Gode lønnsbetingelser (Garantilønn + Portefølje provisjon)
  • Mulighet for å ta posisjon i et nytt team
  • Et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
  • Mulighet for å jobbe med et spennende produkt, og skape vekst for bedrifter
  • Jevnlige salgskurs

Ansvarsområder:

  • Bygge- og opprettholde sterke relasjoner med nye og eksisterende kunder
  • Gjennomføre salgssamtaler med bedrifter i hele landet
  • Sette deg inn i- og forstå kundens drift og hverdag, samt. tilby passende løsning. Først og fremst Bygg & Anlegg og Transport – bransjen. 

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra salgsbransjen
  • Genuint interessert i salg, og ønsker å bygge karriere
  • Initiativrik, selvstendig og ansvarsfull
  • Dyktig til å kommunisere
  • Kreativ og løsningsorientert

Også er det selvfølgelig en fordel at du har gode resultater å vise til!

 

Arbeidstid: Man-fre kl. 08-16

Oppstart: Snarest- vi intervjuer fortløpende, så ikke nøl med å søke hvis du kjenner på at denne stillingsannonsen trigger deg!

 

Om RupaniCom:

RupaniCom AS er et ambisiøst salgsselskap som samarbeider med noen av Norges største aktører på bedrifts- og privatmarkedet. Vi ble etablert i april 2018 og har på kort tid levert topp resultater og bygget et sterkt fundament for hver og en person til å utvikle seg hos oss. Vi har kontorer sentralt på Økern Portal og Løren.

Job Category: B2B
Job Location: Oslo

Apply for this position

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx